מימון תמ"א 38

פרויקטים של התחדשות עירונית הפכו ליותר ויותר נפוצים ברחבי הארץ. יש כמה מסלולים להתחדשות עירונית, החל מפינוי בינוי ובו הבנין הישן נהרס כליל ובמקומו נבנה חדש, עד לתמ"א 38, ובו מחזקים את יסודות הבנין הקיים ומוסיפים לו קומות ודירות גן. בניינים העוברים תהליך של תמ"א 38 נהנים מעליית ערך הדירות שלהם ומעמידה בתקנים החדשים של בניה בארץ, כגון רעידות אדמה. הקרן לעידוד יזמות וצמיחה מציעה מסלולי מימון תמ"א 38 בתנאים נוחים ותחת שקיפות מלאה. 

 

מסלולי מימון תמ"א 38


 



מימון תמ"א 38 הוא דבר מורכב, שיש לעשותו אצל גורם פיננסי יציב העובד בשקיפות מלאה. בארץ בדרך כלל קבלים מקבלים ליווי פיננסי מאחד הבנקים הגדולים, אולם ההלוואות ניתנות לאחר הבשלת הרעיון ועם ביטחונות רבים. כיום אפשר לקבל מימון תמ"א 38 גם מגורמים חוץ בנקאיים, כגון חברות ביטוח או קרנות שונות. הקרן לעידוד יזמות וצמיחה מציעה ליווי פיננסי עבור פרויקטים שונים של התחדשות עירונית, כולל תמ"א 38.

 

מימון תמ"א 38

ליווי של קרן המתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית מאפשר ביטחון והתחלה חלקה של הפרויקט. בניגוד לבנקים הדורשים לראות תוכנית מסודרת, ביטחונות ורעיון שמוכן לביצוע, מאפשרות קרנות להלוואות גם ליווי פיננסי בשלבים הראשונים של הפרויקט. היתרונות של ליווי מהסוג הזה הם:

  • הלוואה חוץ בנקאית – מימון תמ"א 38 כרוך בהשקעה פיננסית רבה. החל מהשלב של היזמות, ובו צריך לגייס את חתימות בעלי הבית, עד למציאת הקבלן שמבצע את העבודה. לא כל הבנקים מוכנים ללוות פרויקט כזה מההתחלה ולכן קרנות המספקות ליווי לפרויקט מהסוג הזה מספקות פתרון נוח והוגן.
  • ביצוע של פרויקט תמ"א 38 הוא בעל שלבים רבים ומורכבים. אנו מציעים הלוואות גישור, הלוואה להצגת הון עצמי ואף הלוואה ארוכת טווח, המיועדת להשלמת כל הפרויקט.
  • גוף בעל שקיפות מלאה – הקרן לעידוד יזמות וצמיחה פועלת בשקיפות ובהוגנות, בשיתוף פעולה עם משרדי עו"ד וראיית חשבון. ההלוואות שאנו נותנים הן תחת פיקוח ועומדות בכל החוקים והתקנות בארץ.

נשמח לספק לכם מידע על מסלולי ההלוואות השונים המיועדות למימון תמ"א 38. בזכות הליווי המקצועי שאנו מספקים, יכולים יזמים קטנים וגדולים, כמו גם בעלי הבתים, לצאת לדרך ולהשביח את הנכס. אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו ונציג מטעם הקרן לעידוד יזמות וצמיחה יחזור אליכם עם כל המידע על ליווי פיננסי המיועד לפרויקטים של תמ"א 38.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *