מימון ליזמים

יזמים רבים מעוניינים להוציא אל הפועל מיזם גדול, אך זקוקים לשם כך למימון. מימון ליזמים מאפשר את ביסוס הרעיון, הבשלתו ואף מימושו. יזמות יכולה להיות הרחבת עסק, השקעה בנדל"ן, פתיחת עסק חדש ועוד. הקרן לעידוד יזמות וצמיחה מאפשרת ליזמים לקבל מימון לעסקים בתנאים נוחים והוגנים, בלי קשר לאשראי בנקאי ולכל זאת בשקיפות מלאה וחוקית. 


מהו מימון ליזמים

מימון לעסקים הוא ליווי אדם היוזם פרויקט עסקי. כאשר אדם הוגה רעיון, ברוב המוחלט של המקרים עליו לגייס כסף לשם כך. העלויות של יזמות הם בהיבטים רבים, המתחיל משלב גיבוש הרעיון, דרך הבשלתו ועד לביצועו:

  • הבשלת הרעיון – כאשר יזם מעוניין להניע רעיון עסקי, עליו להכין תוכנית עסקית, לבצע מחקרי שוק ועוד. מעבר לתשלומים המיועדים לאנשי המקצוע השונים, עליו להתקיים ולקבל משכורת בתקופה זו.
  • השקעה ראשונית – ההשקעה הראשונית יכולה להיות רכישה של קרקעות, רכישה של ציוד, של מלאי ועוד. כל זאת עוד לפני שהעסק מתחיל להרוויח.
  • תשלומים שוטפים – ביצוע יזמות שונות, במיוחד בתחום הנדל"ן, מצריך תשלומים שוטפים. יש לשלם למהנדסים, לפועלים, לבעלי הקרקעות ועוד.

מימון ליזמים נדרש עבור מטרות שונות, גם אם היזם בסופו של דבר מתכוון לפנות למשקיעים ולבצע גיוס הון. השלב הראשוני יכול לקחת שנים אחדות עד לפיתוח הסופי של הרעיון. בשנים אלה עליו לכלכל את משפחתו, לשלם ליועצים ואף לבצע השקעות ראשוניות עבור המיזם.


מסלולי מימון ליזמים

הקרן לעידוד יזמות וצמיחה מאפשרת קבלת הלוואות מסוגים שונים למטרת מימון ליזמים. לא תמיד הבנקים מוכנים לתת הלוואות או שהם מבקשים לראות הון ראשוני לשם כך. אנו מספקים הלוואות גישור, הלוואות להצגת הון עצמי ואף הלוואות מלאות לטווח ארוך. ההלוואה שלנו לא תלויה באשראי הבנקאי ולא משפיעה עליה, וכך יכול היזם לקבל את המימון הנדרש לו כדי להתחיל להוציא לפועל את תוכניתו.

אנו עובדים בשקיפות מלאה מול משרדי עו"ד ורואי חשבון, וכל הפעילות שלנו חוקית ומתבצעת במקביל לגופים הפיננסים הגדולים במשק. אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים על מימון וליזמים, אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו, ונחזור אליכם עם כל המידע על מימון ליזמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *