מה זה הלוואת מזנין

רבים מתלבטים מה זה הלוואת מזנין, כשאינם יודעים שמדובר בעצם בהשלמת הון בתחום הנדל"ן. כאשר בנקים בודקים אם לספק ליווי בנקאי ליזם, הם דורשים הצגה של הון עצמי באחוז מסוים, אך לא תמיד יכול היזם להציג הון ברמה המבוקשת. לשם כך אפשר לקבל השלמת הון, כלומר הלוואת מזנין, כאשר ההלוואה ניתנת תמורת שיעבוד של נכס.

 

מה זה הלוואת מזנין


 

פעמים רבות שואלים עצמם אנשים מה זה הלוואת מזנין. מדובר בהלוואה לשם השלמת הון עצמי, כדי לקבל ליווי בנקאי. למה הכוונה? פרויקטים של נדל"ן מקבלים ליווי בנקאי תחת פיקוח וליווי הדוק. עם זאת, כדי לקבל את הליווי הבנקאי, על היזם להציג הון עצמי באחוז מסוים ולא תמיד כולם יכולים להציג הון כזה. לשם כך יש אפשרות לקבל הלוואת מזנין (השלמת הון עצמי), וכך להציג בפני הבנק את הסכום הנדרש ולקבל את הליווי הבנקאי שהיזם זקוק לו. בדרך זו יכולים גם יזמי נדל"ן מתחילים להיכנס לפרויקטים שונים, להתחיל לצבור ניסיון ולהתקדם בהצלחה בענף יזמות נדל"ן.

 

מתי נדרשת השלמת הון

השלמת הון נדרשת במקרים רבים של יזמות נדל"ן:

  • פרויקטים של התחדשות עירונית – מדובר על תנופת בניה גדולה שמעודדות רשויות מקומות רבות בארץ. ככל פרויקט נדל"ן אחר גם כאן זקוק היזם לליווי בנקאי ולהצגת הון עצמי.
  • פרויקטים של רכישת קרקעות – גם כאן במידה והיזם מעוניין לקבל הלוואה לטווח ארוך, עליו להציג הון עצמי ברמת מסוימת.
  • נדל"ן מסחרי – לשם הקמת קניונים, מבני ציבור ועוד.

הקרן לעידוד יזמות וצמיחה מציעה מסלולי מימון חוץ בנקאיים שונים, החל מהלוואות מזנין ועד להלוואות נוספות לטובת יזמי נדל"ן. אנו עובדים עם עורכי דין, רואי חשבון, מהנדסים ואנו מעמידים לרשות היזמים ליווי חוץ בנקאי פיננסי יציב ונוח.

לרשותנו מחלקה משפטית הבודקת את השעבודים והחוזים, מחלקה כלכלית הבודקת את ההלוואה המבוקשת וכמובן מחלקת פיקוח וליווי ליזם, עד לפירעון ההלוואה. נשמח להסביר לכם מה זה הלוואת מזנין, תוכלו להשאיר פרטים באתר או להתקשר ונציג מטעם הקרן לעידוד יזמות וצמיחה יחזור אליכם עם פרטים מה זה הלוואת מזנין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *