הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות ליזמי נדל"ן המעורבים בפרויקטים שונים. הבנקים לא מוכנים תמיד לספק ליווי בניה ליזמים, במיוחד אם מדובר בפרויקט התחדשות עירונית שכולל פחות מ-50 יחידות דיור. משום כך עומדת לרשות היזם האפשרות לפנות לגורם חוץ בנקאי ולקבל ממנו ליווי פיננסי, לאחר בדיקה מקיפה. הליווי כולל בדיקה כלכלית, משפטית ופיקוח לכל אורך שלבי הבניה עד לסיומה ומכירת הדירות החדשות.


מהן הלוואות חוץ בנקאיות

 

הלוואות חוץ בנקאיות מיועדות ליזמי נדל"ן. אנו עדים בשנים האחרונות לפריחה בנושא יוזמות נדל"ן שונות הקשורות להתחדשות עירונית. יש ביוזמות אלה יתרונות גדולים, הן עבור הרשות המקומית והן עבור הנדל"ן. הרשות המקומית נהנית מהתחדשות של שכונות שלמות וכניסה של אוכלוסייה חדשה ברמה גבוהה, ואילו היזם נהנה מביצוע פרויקט שלא כרוך ברכישת קרקע בעלות גבוהה.

אף כי פרויקטים כאלה נפוצים ברחבי הארץ, לא תמיד מוכנים הבנקים לספק ליזמים ליווי פיננסי, במיוחד אם מדובר בפרויקט הכולל פחות מ-50 יחידות דיור. במקרה כזה נותר היזם ללא מטריה פיננסית ועליו לפנות לגורם חוץ בנקאי, כדי לקבל הלוואות חוץ בנקאיות מסוגים שונים. הקרן לעידוד יזמות וצמיחה מספקת ליווי בנייה והלוואות שונות עבור יזמי נדל"ן בגוש דן וסביבתו.


כיצד פועלת הקרן לעידוד יזמות וצמיחה

הקרן לעידוד יזמות ובניה כוללת כמה חטיבות עיקריות, הקשורות לתהליך הליווי הפיננסי ומתן הלוואות חוץ בנקאיות:

  • חטיבה משפטית – הבודקת את המעמד המשפטי של הנכס מול הרשות המקומית ומול הדיירים והיבטים משפטים נוספים הקשורים לפרויקט הנדל"ן.
  • חטיבה כלכלית – הבודקת את יכולת ההחזר של היזם, את השעבודים שהוא יכול להתחייב עליהם, מה האשראי שיינתן לו ובאיזה תנאים.
  • הנהלת חשבונות – המנהלת בפועל את כספי ההלוואה מול היזמים בשלבים השונים של הפרויקט. המחלקה מחליטה למי וכיצד לשחרר את הכספים ובאיזה תדירות.
  • מחלקת פיקוח – המלווה את היזם ובודקת אם עמד בהתחייבויות שלו, האם הבניה מתנהלת כשורה ועוד.

מחלקות הקרן מורכבות מאנשי מקצוע כגון עורכי דין, מהנדסי בניה, רואי חשבון ועוד. אנו עומדים לרשות יזמי נדל"ן כדי לספק ליווי בניה, השלמות הון והלוואות נוספות הקשורות לתחום הנדל"ן. נשמח לקבוע אתכם פגישת ייעוץ ולספק לכם את כל הפרטים הנחוצים לכם על הלוואות חוץ בנקאיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *