הלוואת גישור

יזמי נדל"ן זקוקים פעמים רבות להלוואת גישור, כדי להתחיל להניע פרויקט נדל"ן. כדי לקבל ליווי בניה, על היזם להציג הון עצמי באחוז מסוים. פעמים רבות יש ליזם רק חלק מההון הנדרש לליווי בניה מהבנקים ולשם כך הוא יכול לקחת הלוואות גישור מגורם חוץ בנקאי.


הלוואת גישור

הלוואת גישור מיועדת לאנשים פרטיים וליזמי נדל"ן.
יזמי נדל"ן מתכננים פרויקטים מסוגים שונים. הן בנית בנין על קרקע שהם רוכשים והן פרויקט של התחדשות עירונית, שבה אינם צריכים לרכוש את הקרקע אלא לשפץ את הבניין ולבנות בו דירות חדשות. עם זאת, לפעמים מתקשים היזמים להשיג מימון בנקאי ולכן הם פונים לגורם חוץ בנקאי, כדי לקבל הלוואה מסוגים שונים. בדרך כלל הלוואת גישור היא לטווח קצר והיא לא נפרסת על פני תקופה ממושכת, כמו הלוואות רגילות.

הלוואת הגישור ניתנת תמורת שיעבוד על נכס והיא אפשרית במקרים שונים. למשל כאשר היזם צריך להציג הון עצמי אולם אין לו את כל הסכום שדורש הבנק כדי לספק לו ליווי בניה, מקרה נוסף הוא אם היזם זקוק להלוואה לטווח קצר כדי לבצע רכישה ויוכל להחזיר את הכסף בעתיד הקרוב ועוד. במקרים אלה ואחרים אפשר לפנות לקרן לעידוד יזמות ובניה ולקבל הלוואת גישור להנעת פרויקטים בתחום נדל"ן בגוש דן.


יתרונות הלוואות גישור

להלוואת גישור מטעם הקרן לעידוד יזמות וצמיחה כמה יתרונות בולטים:

  • משלימה הון עצמי – בדרך זו יזם יכול להגשים את חלומו ולגייס את ההון הנדרש כדי לקבל את הליווי הבנקאי.
  • גורם פיננסי יציב – הקרן לעידוד יזמות וצמיחה היא מוסד חוץ בנקאי יציב, המלווה את הלקוחות שלו לכל אורך הדרך בבדיקה משפטית, פיקוח וליווי.
  • גורם חוץ בנקאי – אפשרות להיכנס לפרויקטים שהבנקים הרגילים בישראל לא מעוניינים להיות מעורבים בהם.

יתרונות אלה מאפשרים ליזמי נדל"ן להיות מעורבים בפרויקטים קטנים ובינוניים. גם פרויקטים שהבנקים לא מעוניינים ללוות, כגון פרויקטים של התחדשות עירונית שכוללים פחות מה-50 יחידות דיור.
נשמח לספק לכם פרטים נוספים על הלוואת גישור. אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו אלינו. נציגי הקרן ליזמות וצמיחה עומדים לרשותכם כדי לספק את כל המידע הנחוץ לכם על הלוואות גישור מסוגים שונים.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *